daisydenhartog.reismee.nl

Beachweek - Koh Samet

De afgelopen week heb ik kunnen genieten van de zon, zee het het strand. Het was een fantastische week om bij te komen van alle mooie en bijzondere gebeurtenissen en indrukken van de afgelopen weken van die ik in Thailand heb meegemaakt. Ik heb dan ook niet veel meer gedaan dan lekker zonnebaden, luieren en het bijwonen van de spectaculaire fire shows.

Koh Samet was het eiland waar ik de afgelopen week te vinden was. Koh Samet is een klein eiland in het oosten van de Golf van Thailand. Het eiland staat bekend vanwege de witte stranden en het kristalhelder water. Bovendien wordt er beweerd dat dit eiland de meeste zonuren heeft van alle eilanden in Thailand. Toen ik dat hoorde, klonk dat als muziek in m'n oren!

Halverwege de week stond er een boottocht op de planning. Samen met twee andere personen hadden we een nogal grote boot tot onze beschikking. Tijdens de tocht konden we heerlijk op het dek zonnen en hadden we in totaal drie stops gemaakt waarvan twee om te snorkelen en één om te vissen. Helaas was het snorkelen niet veel aan, aangezien er nauwelijks een vis te zien was. Na de eerste stop was het tijd om te lunchen. We hadden de Fried Rice Chicken gegeten, heerlijk! Na de lunch vaarden we een stuk verder om vervolgens midden op zee te gaan vissen. Een geweldig idee om dit midden op zee te doen maar niet heus.. Continu schommelde de boot alle kanten op, waardoor ik me op een gegeven moment zo zeeziek voelde, bah. Na zo'n twee uur geschommeld te hebben midden op zee, keerde we terug richting land waar we de derde en laatste stop maakte om te snorkelen. Ook hier was jammer genoeg nauwelijks een vis te zien. Wel had ik dit keer een enorm grote zee-egel gespot, ter grote van een voetbal. Ondanks dat ik verder weinig spectaculairs gezien had deze dag en ik me niet helemaal 100% voelde, was het een geslaagde en vooral zonnige dag.

Mijn avontuur in Thailand zit er nu dus alweer bijna op. Wat is de tijd hier snel gegaan zeg, ongelooflijk. Het waren zes bijzondere en onvergetelijke weken. Ik heb onuitwisbare indrukken opgedaan, m'n liefste dierenvriendjes van heel dichtbij meegemaakt, kennis gemaakt met een volstrekt andere cultuur, kortweg, in een relatief korte tijd heel veel (levens)wijsheid opgedaan. Met een goed gevoel en met heel wat ervaringen rijker keer ik zondag terug naar Nederland. Ik verheug me onwijs op het moment dat ik m'n lieve familie en vrienden allemaal een stevige knuffel kan geven! Lieverds, ik kom eraan!

Reacties

Reacties

Mama

Lieve lieve dais,wat fijn dat je lekker bent bijgekomen op het strand en dat je alles even hebt kunnen verwerken.wat jammer dat de tijd zo snel gaat , maar ik kan niet wachten tot het zondag is!!!geniet nog even van je laatste uurtjes in Thailand,alvast een goeie reis en tot gauw,love uxx

Oma en opa.

We zijn hardstikke blij dat je weer thuis komt wat heb je toch mooie verhalen geschreven!We staan je op te wachten hoor Daisy tot Zondag kunnen we zeggen goede reis en een dikke knuffel.

Papa

Lieve dais,wat ben ik blij als het zondag is!

Maureen

Ik heb met je meegeleefd, maar begrijp als geen ander dat Karin en Frans tot zondag niet kunnen wachten! Heel goede reis terug naar je thuis, terug naar een hele warme nest :)

Zusje

Wat heb jij 6 geweldige weken gehad!
Ik ben blij als ik je weer zie !
Dikke kus, tot op schiphol

Annelies

Nou Dais, wij kunnen ook niet wachten jou weer te knuffelen. Heb een goede reis en tot morgen op Schiphol!XXXXXXXXXXXX

Peppe

Lieve Dais,

Ik kan ook niet meer wachten tot je weer thuis bent,
Goeden terug reis?

Dikke kusss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active