daisydenhartog.reismee.nl

Let's go

De afgelopen week was een week vol leuke verassingen. Op deze manier kom je er achter wie je dierbare zijn. Erg speciaal om te weten dat er zoveel mensen aan je denken en van je houden. En nu... Daar ga ik dan, het grote avontuur tegemoet. Ontzettend spannend maar wat heb ik er veel zin in zeg, wauw. Op dit moment zit ik te wachten tot ik het vliegtuig in mag. Wat een mensen zeg, ongelooflijk dat dat allemaal het vliegtuig in gaat. Er wordt verwacht dat we over 5 minuten gaan beginnen met boarden, dus ik ga nu weer even goed opletten. Ik zeg let's go en tot in Thailand!!!

Reacties

Reacties

Zusje

Allerliefste zus !

Wat ben ik ontzettend trots op jou !
Zo'n avontuur is niet niets.
Geniet ervan en heel veel plezier !
Kom met mooie verhalen terug.
ik mis je nu al.. Hou super veel van je !
dikke kus je kleine zussie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active