daisydenhartog.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Via deze blog kan je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis in Thailand. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Daisy

Reacties

Reacties

Annelies

Ik vind het nu al leuk! Veel plezier daar en ik wens je alvast een hele goede reis

susan ressejac

heel dapper van je dat je dit onderneemt!

Ellen

Daisy, heel veel plezier in Thailand, geniet van deze ervaring en ik zal je reisverhaal op de voet volgen. Groetjes van een trotse tante! ????

Wouter

Zo, het laatste weekend in Nederland voordat je grote avontuur begint zit er bijna op. Heel veel succes en ga lekker genieten van deze waardevolle ervaring. We gaan je op de voet volgen, dus plaats lekker veel updates! We zijn hartstikke trots op je!

Karin

Lieve Dais,geniet van alles wat je gaat meemaken!
Ik ben heel trots op je,

Dikke kus mama

Patricia

Lieve Daisy,

het is nu vrijdagavond 5 september 19 uur en je bent vertrokken!! op naar een groot avontuur! We gaan je op de voet volgen en wensen je een onvergetelijke reis toe!! grt van de Kossies

papa

hallo grote Dochter van me! ik vind het ook natuurlijk ook ontzettend dapper van je dat je dit bent gaan doen!
pas goed op je zelf, en geniet er van.
groetjes en kusjes van je trainmaatje LOVE YOUxxxx

Jolanda Tolen

Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik ga je volgen Xxx daisy we spreken Xxx Jo Tolen

Opa enOma.

We zijn super trots op jou kind wat is het mooi daar het is niet te geloven dat zo iets bestaat we hebben erg aan je gedacht fijn dat je lekker gegeten heb.Dikke kus

Ria

Ook wij volgen jouw verhalen uit Thailand. We zijn zo blij voor je dat je zo geniet van het mooie land en het heerlijke eten!
Geniet ervan met volle teugen en veel plezier !
Veel liefs Ria & Tjiauw

Frits Dijkstra

Hallo Dais,
je bent niet alleen een knappe meid, maar ik onder in jou ook een knappe verhalen schrijfster. Met veel plezier gelezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active